VOYCE Blog-Erdem GÜZEL

Yunanistan maceram tabii ki de talihsizlikle başladı. Ankara-İstanbul uçuşuna neredeyse biletimi bagajla gönderdiğim için binemiyordum neyse ki Merve ve Yusuf arkadaşlarım kabin memurlarıyla konuşup bagajdan çantamı çıkarttılar yoksa şu an bunu yazıyor olamazdım büyük ihtimalle. Uçuş çok sürmedi ya da bana kısa geldi heyecandan bilemiyorum artık. Yunanistan’a iner inmez oteli bulma metro bekleme derken zaman nasıl geçti farketmedik. Otelin aşağısında küçük tatlı pembe bir bar vardı. Oraya oturup günün yorgunluğunu bir kahveyle atalım dedik Yağmur arkadaşımla. İlk gün uyanmak zor gelmişti alışık olmadığım için. Kahvaltıya indiğimde kahvaltı eden herkesi otelin normal müşterileri sanmıştım meğer hepsi bizim projedeymiş şaşırmıştım oysa biliyordum kalabalık olacağını. İlk gece diğer ülkelerden kimseyi tanımadığımız için tek başımıza yemek yiyelim dedik . Yunanistan’dayız diye de yunan yemeği yiyelim dedik nerede yiyeceğiz bilmiyoruz tabi. İtalyanlar ve Yunanlar birlikte yemeye çıktılar biz de takip edelim biliyorlardır onlar dedik. Kaybolduk tabi ki. Bir arkadaşımız offline harita indirmişti oradan restorantlara baka baka gidiyorduk. İlk bir Çin restaurantına denk geldik ne kadar orda yemek istemiş olsam da çoğunluğun oyuyla başka yere gidilmeye karar verildi. Sonra Afrika temalı bir restaurant/bar a denk geldik. Yine çoğunluk istemedi. Bu sefer Hindistan yemekleri satan bir restaurantın önünden geçtik. Oralara daha önce gidip bol baharatlı yemeklerinden bıkmış olan liderlerimiz girmek istemedi. En sonunda yunan yemeği satan bir yer bulduk fakat yarın saat içinde kapatacaktı biz de herkesin ortak fikriyle liderleri de ikna ederek hindistan Restaurantına geri döndük. Ordan geri dönüp yine aşağıdaki pembe tatlı kafede oturduk. İkinci gün proje önceki güne nazaran daha güzel geçti kendi fikirlerimizi belirttik ve gruplara ayrıldık. Proje yazmayı öğrendik. Mesela şu an bir projeye başlıyoruz. Başka ülkelerle lgbt+ bireyler hakkında toplantılar vesaire yapacağız. Proje saatleri bittikten sonra projenin yazarlarından birinin ayrılacağını öğrendik. Onun için bir veda yemeği yendi bütün ülkelerle liderlerim belirlediği bir yerde. Yemek güzeldi. Sonrasında bir barda oturup otele geçtik. Üçüncü sabah da önceki gün konuştuğumuz fikirlerimiz hakkında sunumlar yaptık. Akşamına bir tavernaya gittik Litvanyalı arkadaşım ve Türk arkadaşlarımla. Son günümüzde ise flashmob etkinliğimiz vardı . Merkezi bir yere gidip bazı arkadaşlarımız dans ederken bazılarımız da etraftaki insanlara bilgi verdi. Yarım saat sürdü bu etkinlik sonrasında bize 4 saatlik bir ara verildi. Biz de Yunanistan’a gelip akropolisi görmezsek olmaz diyerek birkaç ülke toplanıp akropolise gittik. Akropolis güzeldi fakat yorucuydu. Etrafındaki sokaklardan birinde sonunda yunan yemeği yedik. 17.30 da toplantı vardı, herkese sertifikalar dağıtıldı. Akşam yemeği için oteldeki restaurantta bir veda etkinliği düzenlendi. Yemekler yendi, sonrasında isteyenlerle küçük bir bar/kafe tarzı bir yere gittik kalabalık bir gruptuk. Bizim uçağımız sabah erkenden olduğu için ben gece yarısında uyumaya gittim hemen. Sabah uyandık hazırlandık Havaalanina gittik. Sonra ne yazık ki Türkiye’ye döndüm.

Visits: 29

Yazı oluşturuldu 97

Benzer yazılar

Aramak istediğinizi üstte yazmaya başlayın ve aramak için enter tuşuna basın. İptal için ESC tuşuna basın.